fbpx

To νέο κατάστημα Louis Vuitton Ginza Namiki είναι ότι πιο εντυπωσιακό έχεις δει!

by Trends Team

Mοιάζει με κολοσσιαία στήλη νερού αλλά δεν είναι παρά μόνο το ανακαινισμένο κατάστημα του διάσημου οίκου Louis Vuitton, του οποίου η σύγχρονη αισθητική εναρμονίζεται αβίαστα με τους τοπικούς δρόμους του Τόκυο. To συγκεκριμένο κτήριο φιλοξενεί τον οίκο από το 1981, στην Ginza Namiki, την πιο εμπορική περιοχή του Τόκιο.

Η μεταμόρφωση του καταστήματος έχει πραγματοποιηθεί από τους αρχιτέκτονες Jun Aoki και Peter Marino. Το πρόσφατα ανακαινισμένο κτίριο αποσκοπεί στην απαθανάτιση «ενός πυλώνα νερού» και «τη λαμπρή ρευστότητα των κυματισμών του νερού» – “the shimmering fluidity of water ripples” και έτσι αντικατοπτρίζεται η κίνηση του νερού ως ένα υλιστικό φαινόμενο.

Ο εξωτερικός του σχεδιασμός εμπνεύστηκε από την επιφάνεια του νερού στο Tokyo Bay και είναι δομημένο με γυάλινους τοίχους δύο στρωμάτων, που δημιουργούν ένα τρισδιάστατο εφέ που ενισχύεται με ένα δίχρωμο φιλμ, με αποτέλεσμα να παράγει χρωματικές παραλλαγές τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό του κτιρίου.

Το εσωτερικό του καταστήματος, που εκτείνεται σε επτά ορόφους, έχει επιμεληθεί ο  Peter Marino, ο οποίος επιδίωξε να τονίσει την βιολογική προσέγγιση του κτηρίου. Στο κεντρικό σημείο του καταστήματος δεσπόζει μία σκάλα, στην οποία η γυάλινη πρόσοψη του κτιρίου μεταδίδει μεταβαλλόμενα χρώματα και η οποία εκτυλίσσεται σαν ένα γλυπτό από βελανιδιά. Το χρώμα χρησιμοποιείται παντού, σε όλο το εσωτερικό του κτηρίου ως αναζωογονητικό theme. Πρωταγωνιστεί επίσης ένας τετραώροφος τοίχος – στην δεύτερη σκάλα, που βρίσκεται στο πίσω μέρος του καταστήματος – που προβάλλει σαν μια νέα ερμηνεία ενός πίνακα του Kimiko Fujimura.

Επίσης, κατά την είσοδο εντός του κτηρίου, αιωρούνται θαλάσσιες μέδουσες. Στον πρώτο όροφο φιλοξενούνται τσάντες, ρολόγια και αξεσουάρ από τις τελευταίες συλλογές του οίκου, και παράλληλα στεγάζεται εκεί ένα pop-up shop που επιτρέπει στον οίκο να παρουσιάζει seasonal animation για τις επερχόμενες νέες αφίξεις. Ο δεύτερος  όροφος εκθέτει δερμάτινα είδη και αρώματα, ενώ ο τρίτος και τέταρτος όροφος στεγάζουν τα γυναικεία και αντρικά ρούχα.

Στη συνέχεια, στα ανώτερα επίπεδα, υπάρχει ένα dedicated σαλόνι για VIP πελάτες, καθώς και μια γαστρονομική εμπειρία Le Café V, που γιορτάζει τη δεύτερη συνεργασία του σεφ Yosuke Suga με το Maison. Επιπλέον, οι πρώτες σοκολάτες του Louis Vuitton – ‘Le Chocolat V– θα κάνουν το ντεμπούτο τους στο κατάστημα  τέλη Απριλίου.

Άλλα στοιχεία τα οποία παραπέμπουν στο νερό είναι οι καμπυλωτοί πάγκοι, τα ταμπλό στα ταβάνια  και γενικότερα όλο το interior design του κτιρίου. Ακόμα και ο ανελκυστήρας προκαλεί την αίσθηση του νερού και του ουρανού, με την κυματισμένη μεταλλική επιφάνεια πολλαπλασιασμένη με καθρέφτες που προκαλούν την ψευδαίσθηση ενός ατελείωτου ορίζοντα.

Στο κατάστημα επίσης θα υπάρχουν και exclusive κομμάτια από Limited συλλογές του οίκου. Αρχή θα γίνει με μια limited re-edition της συνεργασίας του οίκου με την Rei Kawakubo για την συλλογή με δερμάτινα είδη ‘Celebrating Monogram’ από το 2014.

Photo: Courtesy of Louis Vuitton
Photo: Courtesy of Louis Vuitton
Photo: Courtesy of Louis Vuitton
Photo: Courtesy of Louis Vuitton
Photo: Courtesy of Louis Vuitton
Photo: Courtesy of Louis Vuitton