Κάθε γυναίκα επιδιώκει πάντοτε η εικόνα της να είναι όσο το δυνατόν πιο προσεγμένη. Αυτό συμβαίνει, τόσο γιατί θες να νιώθεις η ίδια καλά με την εξωτερική σου εμφάνιση, αλλά κι επειδή η εικόνα σου είναι πάντοτε και η πρώτη εντύπωση που δίνεις!

Μεγάλο μέρος στη συνολική εικόνα σου διαδραματίζουν τα μαλλιά σου. Τα μαλλιά άλλωστε μπορούν να χαρακτηριστούν ως ένα από τα δυνατά σημεία μιας γυναίκας ή αλλιώς το “ατού” της. Γι’ αυτό το λόγο πρέπει να τα φροντίζεις ώστε να τα διατηρείς υγιή και λαμπερά!

Είναι γεγονός, ότι μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή συμβάλλει αποτελεσματικά στην υγιή ανάπτυξη των μαλλιών. Έτσι, είναι σημαντικό, να παρέχεις στον οργανισμό σου τροφές οι οποίες βοηθούν στην καλύτερη ανάπτυξη και ενδυνάμωση της τρίχας.

Δες ποιες είναι αυτές:

1Πράσινα Λαχανικά

rabbitfoodformybunnyteeth.com

Τα πράσινα λαχανικά, όπως το σπανάκι και η ρόκα είναι εμπλουτισμένα με μέταλλα και βιταμίνες τα οποία βοηθούν στην καλύτερη ανάπτυξη της τρίχας.

Το σπανάκι κατατάσσεται στην κατηγορία “super-foods,έχοντας μεγάλη περιεκτικότητα σε βιταμίνες Α και C

Το σπανάκι εμπεριέχει, επίσης, φολικό οξύ και σίδηρο, εκτός από τις βιταμίνες. Ο σίδηρος βοηθά τα μαλλιά να παραμένουν δυνατά, λαμπερά και υγιή.

2Σπόροι Chia

delightfulmomfood.com

Οι σπόροι Chia είναι πλούσιοι σε ωμέγα-3 λιπαρά που βοηθούν στην κυκλοφορία των θρεπτικών στοιχείων προς τα μαλλιά. Παράλληλα, εμπεριέχουν βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία, όπως  φώσφορος, ασβέστιο και πρωτεΐνες.

Στοιχεία τα οποία είναι ιδιαίτερα σημαντικά για την ανάπτυξη της τρίχας. Επιπλέον, έχουν αντιοξειδωτικά που προστατεύουν τα μαλλιά από το εξωτερικό περιβάλλον και τη φθορά.

3Λεμόνι

bloglovin.com

Τα λεμόνια έχουν πολύ υψηλή συγκέντρωση βιταμίνης C, η οποία βοηθά στη καλύτερη παραγωγή του κολλαγόνου από τον οργανισμό.

Το κολλαγόνο είναι ιδιαίτερα σημαντικό καθώς βοηθά τον οργανισμό στην απορρόφηση σιδήρου.

4Αυγά

fitfoodiefinds.com

Τα αυγά είναι μια τροφή πλούσια σε βιοτίνη. Η βιοτίνη είναι μια βιταμίνη η οποία είναι απαραίτητη για την ενδυνάμωση της τρίχας και διατηρεί τα μαλλιά δυνατά και λαμπερά.

Χωρίς τη λήψη των απαραίτητων πρωτεϊνών, τα μαλλιά μπορούν να γίνουν εύθραυστα, ξηρά και αδύναμα. Κάτι που καμιά γυναίκα δεν επιθυμεί!

5Αβοκάντο

hellofashionblog.com

Το αβοκάντο όπως και τα αυγά, περιέχουν βιοτίνη που είναι σημαντική για τη διατήρηση της λάμψης στα μαλλιά!

Επίσης, τα έλαια που περιέχει, βοηθούν στην επανόρθωση των μαλλιών και στην ενυδάτωσή τους.

Αν από την άλλη δε σου αρέσει να το τρώς, τότε μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για μάσκα μαλλιών όπως μπορείς να δεις εδώ!

Πρόσθεσε στην καθημερινότητά σου
μια από τις πιο πάνω τροφές και θα δεις τεράστια διαφορά!