Πόσο πρωινός τύπος είσαι; Και πόσο εύκολα ή δύσκολα ξυπνάς κάθε πρωί; Αν τα πρωινά ξυπνήματα, δεν είναι τα αγαπημένα σου, τότε αυτό το άρθρο είναι γραμμένο για εσένα!

Είτε θέλεις να ξυπνάς στις 6, είτε θέλεις να ξυπνάς στις 9, δεν έχει σημασία! Υπάρχουν κάποια tips που αν τα ακολουθήσεις, θα σε βοηθήσουν να ξυπνάς με ευκολία και να έχεις μια δημιουργική ημέρα.

Δες τα πιο κάτω:

1Μην πιεις καφέ

https://www.onlydecolove.com

Απόφυγε να πιεις καφεΐνη 4-6 ώρες πριν κοιμηθείς. Η καφεΐνη επηρεάζει το πόσο “βαθιά” κοιμάσαι.

Όσο πιο “βαθύς” είναι ο ύπνος σου, τόσο περισσότερο ξεκουράζεσαι και κατ’ επέκταση, τόσο πιο εύκολο θα είναι το πρωινό ξύπνημα.

2Μην πατάς το snooze

https://www.brit.co/

Ήξερες ότι πατώντας snooze στο ξυπνητήρι κάθε μέρα, δημιουργείς μια συνήθεια στον εαυτό σου που δύσκολα θα μπορεί να σταματήσει;

Και με αυτό τον τρόπο, καθυστερείς 10, 20 λεπτά (μπορεί και περισσότερο) να ξυπνήσεις και όλα μετά είναι πιο “αρνητικά”.

Αρχικά, σκέφτεσαι ότι θα πας δουλειά, ότι πάλι σηκώθηκες πρωί, ότι έχεις δεκάδες πράγματα να κάνεις μέσα στην ημέρα και πιθανόν να μην τα προλάβεις όλα. Γι’ αυτό, ποτέ ξανά snooze στο ξυπνητήρι.

Και καλύτερα, να έχεις το κινητό σου κάπου πιο μακριά μέσα στο δωμάτιο, και όχι δίπλα σου, για να αναγκαστείς να σηκωθείς (τουλάχιστον να το απενεργοποιήσεις)! Παλιό κόλπο, αλλά ακόμα λειτουργεί!

3Προγραμμάτισε τι θα κάνεις το πρωί

https://pinchofyum.com

Αρχικά, πρέπει να σκεφτείς λίγο αντίστροφα: δηλαδή τι ώρα πρέπει να ξεκινάς από το σπίτι για να φτάσεις κάπου on time.

Και στην πορεία πρέπει να θέσεις κάποια όρια στον χρόνο που έχεις στη διαθεσή σου, για να ετοιμαστείς, να φτιάξεις πρόγευμα κλπ.

Με αυτό τον τρόπο, θα ξέρεις ότι αν καθυστέρησες 5 λεπτά για να ετοιμαστείς, τότε θα πρέπει να βιαστείς λίγο περισσότερο στην ετοιμασία του πρωινού σου!

Έχοντας πλάνο κάθε πρωί τι πρέπει να κάνεις (πχ. να σιδερώσεις τα ρούχα που θα φορέσεις, να ετοιμάσεις τα snacks που θα πάρεις μαζί σου), δε θα ξανά αγχωθείς ότι θα πας κάπου αργοπορημένα!

4Πιες νερό

https://weheartit.com

Το πρωί μόλις πάρεις την απόφαση να σηκωθείς από το κρεβάτι είναι καλό να έχεις ένα ποτήρι νερό δίπλα σου και να το πιεις. Αυτό θα σε ξυπνήσει αμέσως, ειδικά αν το νερό είναι παγωμένο!

Κάποιοι προτιμούν να πίνουν χλιαρό νερό βάζοντας μέσα ένα λεμόνι! Αυτό, εκτός από το να σε ξυπνήσει, θα βελτιώσει τη μεταβολική υγεία του οργανισμού σου.

Να ξέρεις, ότι κάθε φορά που ξυπνάς είσαι πιο αφυδατωμένος, αφού καθώς κοιμάσαι “χάνεις” αρκετό νερό λόγω της αναπνοής. Γι’ αυτό, το πρωί πρέπει να αναπληρώνεις τα υγρά που χάθηκαν το βράδυ.

Από την άλλη, μια ώρα πριν κοιμηθείς το βράδυ, καλύτερα να μην πιεις νερό γιατί θα αφυπνιστεί ο οργανισμός σου και θα είναι λίγο δυσκολότερο για ‘σένα να κοιμηθείς!

5Να μπεις ή όχι στα social media;

https://www.stocksy.com

Κάποιοι, θεωρούν ότι μπαίνοντας Instagram και Facebook κάθε πρωί, τους βοηθάει να ξυπνήσουν γρηγορότερα, αφού βλέποντας διάφορες φωτογραφίες και βίντεο, διειγείρεται το μυαλό και ξυπνάει.

Από την άλλη, υπάρχει η άποψη, ότι τα social media, δεν αφήνουν το μυαλό να ηρεμίσει. Αν το καλοσκεφτείς ισχύει, αφού το πρωί ίσως διαβάσεις μια αρνητική είδηση στα social media, η οποία θα σε αναστατώσει με το που ξυπνήσεις. Και σίγουρα δεν το θέλεις αυτό.

Εσύ ποια από αυτά τα tips θα ακολουθήσεις; 

Δες επίσης: 5 tips για να βγάζεις φωτογραφίες με περισσότερη αυτοπεποίθηση!

Είμαι μια παθιασμένη fashion blogger και μου αρέσει να ασχολούμαι με τον κόσμο της μόδας ο οποίος είναι εντελώς άσχετος με τις προπτυχιακές και μεταπτυχιακές σπουδές μου! Αν και πίστευα ότι κάποτε θα εξασκούσα το επάγγελμά μου σαν δασκάλα, πλέον φαντάζομαι πολύ διαφορετικά τον εαυτό μου: ανάμεσα στα περιοδικά μόδας και τα chiffon, συνεχίζοντας να κάνω με πολύ περισσότερη αφοσίωση αυτό που κάνω και σήμερα!