Το Πάσχα είναι μια γιορτή που συνοδεύεται με πολλά γιορτινά εδέσματα – τσουρέκι, φλαούνες, Πασχαλινά κουλουράκια, μαγειρίτσα. Και με το lockdown να συνεχίζει να μας επιβάλει τον περιορισμό στο σπίτι, το φετινό Πάσχα δεν θα τελειώσει την Δευτέρα. Πάσχα και lockdown. Τι σημαίνει αυτό;  Σημαίνει περισσότερος ελεύθερος χρόνος και φυσικά overeating!

Πιο κάτω καταγράψαμε για εσάς κάποιες απλές συμβουλές που μπορείτε να εφαρμόσετε για αποφύγετε το overeating, απολαμβάνοντας το Πάσχα χωρίς τύψεις.

1Snacking before starving

Καταναλώστε στη μέρα σας μικρά και συχνά γεύματα. Τα μικρά και συχνά γεύματα θα διατηρήσουν τα επίπεδα γλυκόζης σταθερά, ώστε να μην καταφεύγετε σε υπερβολικές ποσότητες με το φαγητό. Μια μπάρα δημητριακών, 1 φρούτο, ρυζογκοφρέτες με λίγο φυστικοβούτυρο είναι τα απόλυτα ενδιάμεσα σνακ.

2Πάρε μια ανάσα

Καταναλώστε το γεύμα σας χαλαρά και σχολαστικά, πάρτε μια ανάσα. Μην μείνετε στο τραπέζι πολύ ώρα να το γλεντάτε γιατί κάπως έτσι θα γίνει και το επιπλέον τσιμπολόγημα με αποτέλεσμα να καταναλωθεί πολύ περισσότερη ποσότητα και συνεπώς θερμίδες από αυτή που επιθυμήτε.

3Των φρονίμων τα παιδιά… πριν διψάσουν πίνουν!

Και τι πίνουν ακριβώς; Νερό. Καταναλώστε αλκοόλ με μέτρο – μην ξεχνάμε πως περιέχει πολλές θερμίδες και δεν βοηθάει καθόλου στη μείωση του λίπους.

4Eat your greens

Στο πιάτο σας μην παραλείψετε τα λαχανικά. Το μισό πιάτο σίγουρα πρέπει να αποτελείται από διάφορα λαχανικά ώστε να μην καταφεύγετε σε αλόγιστη ποσότητα φαγητού.

5Γλυκάκι… να πάρω;

Η λογική κατανάλωση γλυκού δεν θα «χαλάσει» την μέρα αν το εξισορροπήσετε με τα υπόλοιπα γεύματα. Ωστόσο, σίγουρα φρούτο ή φρουτοσαλάτα θα ήταν το ιδανικό σνακ. Μπορείτε επίσης να φάτε μια μέτρια φέτα τσουρέκι με τον καφέ σας.

If you enjoy writing articles, taking pictures, covering events, contact us and you can become the next SpotLighter!