Ο Σεπτέμβρης αποτελεί για κάποιους από εμάς μια άτυπη δεύτερη Πρωτοχρονιά. Αυτό διότι μετά το τέλος του καλοκαιριού είναι μια περίοδος που χαρακτηρίζεται από οργάνωση και νέα ξεκινήματα.

Σε προσωπικό ή επαγγελματικό επίπεδο ο Σεπτέμβρης έρχεται και θα έπρεπε να έρχεται με αλλαγές πάντα βέβαια προς το καλύτερο! Οι σύγχρονοι και γρήγοροι ρυθμοί της ζωής μας, απαιτούν από εμάς να είμαστε πάντα καλά, που χρόνος για αναρρωτικές!

Συγκεντρώσου και αφιέρωσε λοιπόν χρόνο για ‘σένα, για τον καλό σου εαυτούλη! Μετέτρεψε το τελευταίο τρίμηνο αυτής της χρονιάς σε “wellness stop” για την επόμενη.

Σήμερα λοιπόν, σου προτείνω 5 συνήθειες που μπορείς να υιοθετήσεις (ή τουλάχιστον να δοκιμάσεις) για να διαφυλάξεις την πνευματική σου υγεία.

Πάμε να τις δούμε:

1Ξύπνα πιο νωρίς!

harassedmom.co.za

06:50, 06:55, 07:00, 07:05 και πάει λέγοντας! Είμαι σίγουρη ότι αυτό κάτι σου θυμίζει.  Είσαι κι εσύ στην κατηγορία των snoozers; Τότε ποτέ ξανά snooze στο ξυπνητήρι!

Δώσε στον εαυτό σου χρόνο να ξυπνήσει αργά και με την ησυχία του! Ξύπνα 2 ώρες πριν για να έχεις τον κατάλληλο χρόνο να ετοιμαστείς, να κάνεις ένα χλιαρό ντους, να φας ένα περιποιημένο πρωινό και να οργανώσεις την ημέρα σου!

Hey! Αυτές τις 1-2 ώρες καλό είναι να μείνεις μακριά από την οθόνη του κινητού σου και να αφιερώσεις ξεκάθαρα το χρόνο αυτό σ’ εσένα! Άκουσε μουσική ή απλά απόλαυσε τη θέα απ’ το μπαλκόνι σου! Ανάπνευσε βαθιά και σωστά! That’s all!

2Κάνε 10′ διαλογισμό!

Instagram: panagiota_p

Ο διαλογισμός αποτελεί ίσως την πιο σημαντική στιγμή της ημέρας κι αν δεν είναι φρόντισε να γίνει! Μας βοηθάει να εξελιχθούμε σαν άνθρωποι και να αντιμετωπίζουμε με περισσότερη αυτοπεποίθηση τα καθημερινά μας προβλήματα!

5-10 λεπτά την ημέρα είναι αρκετά για να σε διατηρούν ήρεμο και ψύχραιμο σε πολλές φάσεις της ζωής σου!

Κλείσε τα μάτια και επικεντρώσου σε αυτά που σε γεμίζουν χαρά  και αγάπη! Εάν αυτό σε δυσκολεύει να συγκεντρωθείς, δοκίμασε να μετράς σε κύκλο αναπνοών (εισπνοή-εκπνοή) αργά και σταθερά και θα σε βοηθήσει! Μμμ, ήδη νιώθεις καλύτερα!

3Καλλιέργησε την ευγνωμοσύνη!

hellogiggles.com

Καμιά φορά υπό την πίεση του χρόνου και σε δύσκολες καταστάσεις ξεχνάμε να λέμε ευχαριστώ για όλα τα καλά που μας περιτριγυρίζουν καθημερινά. Αναρωτήθηκες όμως ποτέ πόσο σημαντικό είναι να ευγνωμονούμε ορισμένες στιγμές της ζωής μας;

Αφιέρωσε λοιπόν λίγα λεπτά της ημέρας για να ευγνωμονήσεις τον Θεό (αν πιστεύεις) για όλα αυτά που σου προσφέρει με πιο κύριο την υγεία σου, το σύντροφό σου που δε σταματάει λεπτό να σ’ αγαπάει, την οικογένειά σου που είναι πάντα δίπλα σου και τον συνάδελφό σου που σε ρώτησε αν είσαι καλά και σήμερα!

Ό,τι άλλο πιστεύεις ότι σου κάνει καλό και νιώθεις ευγνωμοσύνη για αυτό μην το θεωρήσεις δεδομένο. Πες ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! Θα δεις ότι τα θετικά συναισθήματά σου θα πολλαπλασιαστούν αμέσως!

4Βάλε το κινητό σου σε λειτουργία πτήσης!

tomsguide.com

Ναι, καταλαβαίνω ότι είμαστε η FOMO γενιά (Fear Of Missing Out) και αυτό μας μετατρέπει σε ζόμπι των smartphones. Σκέφτηκες όμως πως αυτή η εξάρτηση από τις ηλεκτρονικές μας συσκευές (κυρίως το κινητό μας) και τα social media ίσως θα έπρεπε να μπαλανσαριστεί;

Εγώ πάντως το βρίσκω δίκιο. Δε θα είμαστε υπερβολικοί, αλλά θα πρέπει να “περιορίσουμε” κάπως την εξάρτηση που ΟΛΟΙ μας έχουμε από αυτά.

Σκέψου το πρωί, να ξυπνήσεις χωρίς να φορτιστείς με αρνητισμό αφού διάβασες τα καινούρια σου emails ή χωρίς να “θαυμάσεις” την ψεύτικη τέλεια πραγματικότητα των φίλων σου στο Instagram. Γιατί αποκλείεται η φίλη σου να ξύπνησε τυλιγμένη μέσα στο μπουρνούζι, μακιγιαρισμένη και με πρόγευμα στο κρεβάτι! Fail!

Προσπάθησε να απολαύσεις τον καφέ σου με ηρεμία το πρωί ή να μοιραστείς τα νέα και τους προβληματισμούς σου με τον σύντροφό σου στο τέλος της ημέρας! Ένα ποτήρι κρασί θα βοηθήσει! Airplane mode ON!

5Οργανώσου με το φαγητό σου!

beachbodyondemand.com

Σίγουρα δεν είμαι και το πιο κατάλληλο άτομο να μιλήσω για υγιεινή διατροφή και για μαγειρική. Κάτι όμως που βρίσκω πολύ βοηθητικό είναι η οργάνωση των γευμάτων που θα καταναλώσω στη δουλειά, από το βράδυ της προηγούμενης μέρας. Είναι μια συνήθεια που έχει θετική επίδραση στον γρήγορο ρυθμό της καθημερινής μας ρουτίνας!

Ετοίμασε λοιπόν το πακετάκι σου με ένα ωραίο πρόγευμα, φρούτα και σνακς και ένα ολοληρωμένο μεσημεριανό! Αυτό θα σε βοηθήσει να κρατάς μια ισορροπία στο τι καταναλώνεις και θα κάνει καλό στο πορτοφόλι σου!

Μην ξεχνάς ότι η διατροφή μας επηρεάζει τη σωματική και πνευματική μας υγεία!  Μια υγιεινή διατροφή συμβάλλει στον υγιεινό τρόπο ζωής! Ευχαριστώ μαμά (που ακόμα) με βοηθάς σε αυτό!

Εσύ ποιες από αυτές τις συνήθειες ακολουθείς;