fbpx

TOMMY HILFIGER x FUTURE LEARN ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ “SOCIAL IMPACT”

by Trends Team

Η Tommy Hilfiger ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με την διαδικτυακή πλατφόρμα μάθησης, FutureLearn, με στόχο να εμπνεύσει την αλλαγή σχεδιάζοντας και δημιουργώντας πρόσβαση σε ένα μοναδικό portfolio από μαθήματα με στόχο την εκπαίδευση γύρω από το θέμα του κοινωνικού αντικτύπου.

Με γνώμονα την πεποίθηση πως η δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος ξεκινά με τη δημιουργία της καλύτερης εκδοχής του εαυτού μας, τα κοινωνικά και περιβαλλοντικά μαθήματα βιωσιμότητας της Tommy Hilfiger θα είναι διαθέσιμα δωρεάν για πρώτη φορά μέσω της mobile πλατφόρμας της FutureLearn. Αυτή η συνεργασία βασίζεται στην εκστρατεία της TOMMY HILFIGER για την άνοιξη του 2021, η οποία επικεντρώνεται στο θέμα «Moving Forward Together». Εμπνευσμένη από το μήνυμα της καμπάνιας, μία ευρεία γκάμα ακτιβιστών που πρωταγωνιστούν στην εκστρατεία θα φιλοξενήσουν από ένα μάθημα στην πλατφόρμα FutureLearn. Το πρώτο μάθημα θα ξεκινήσει στο FutureLearn.com από τις 15 Φεβρουαρίου 2021.

«Δεν θέλουμε μόνο να εμπνεύσουμε, αλλά και να προσφέρουμε την ικανότητα στους θαυμαστές μας να μπορέσουν να κάνουν μια θετική διαφορά όχι μόνο στη ζωή τους αλλά και στις ζωές των άλλων», δήλωσε ο Tommy Hilfiger.

«Η δημιουργία δωρεάν μαθημάτων που προσφέρουν ουσιαστική εκπαίδευση μέσω της πλατφόρμας FutureLearn αποτελεί ένα τρόπο με τον οποίο ενισχύουμε την προσπάθεια μας για αλλαγή. Τα διαδικτυακά μαθήματα διδάσκουν υλικό που δεν καλύπτεται από τα σχολεία αλλά είναι πλέον σημαντικά για την σύγχρονη πραγματικότητα. Με στόχο το μήνυμα «move forward together», θα πρέπει όλοι να ανακαλύψουμε περισσότερα για τον εαυτό μας, τις κοινότητές μας αλλά και τον πλανήτη, και αυτό ακριβώς διδάσκουν τα μαθήματά μας».

Το FutureLearn μεταμορφώνει την εκπαίδευση ενώ παράλληλα καταφέρνει να κάνει τη διαδικτυακή μάθηση ευχάριστη αλλά και προσβάσιμη. Για να εξοπλίσει πλήρως τους χρήστες της με τα κατάλληλα εργαλεία και την κατανόηση που απαιτείται για την προώθηση της κοινωνικής αλλαγής, τα πέντε μαθήματα FutureLearn που σχεδιάστηκαν από τον Tommy Hilfiger επικεντρώνονται στην αειφορία, στο LGBTQI+, στην αυτοπεποίθηση του σώματος μας αλλά και στην οικοδόμηση της κοινότητας. Μέσω της πλατφόρμας, οι χρήστες θα αποκτούν έναν ασφαλή χώρο με στόχο να διερευνήσουν τις διαφορετικές εμπειρίες, να μοιραστούν τα προσωπικά τους όνειρα και προκλήσεις. Κάθε μάθημα στοχεύει να μετατρέψει το πάθος σε δράση διερευνώντας τους τρόπους που θα οδηγήσουν στην θετική αλλαγή.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τη συνεργασία μας με το εμβληματικό fashion powerhouse Tommy Hilfiger », δήλωσε ο Justin Cooke, Chief Content και Partnerships Officer στο FutureLearn. «Στο FutureLearn, η αποστολή μας είναι να αλλάξουμε τα δεδομένα πρόσβασης στην εκπαίδευση, γι ‘αυτό είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που συνεργαζόμαστε με τον Tommy Hilfiger για να το επιτύχουμε μέσω μιας νέας και δωρεάν σειράς μαθημάτων για όλο και πιο σημαντικά κοινωνικά θέματα. Από τη βιωσιμότητα έως την ουδετερότητα του σώματος, την οικοδόμηση της κοινότητας, το LGBTQIA + allyship και τον ακτιβισμό, αλλά και πολλά άλλα, ελπίζουμε ότι το  η ευρεία γκάμα των ανθρώπων που βρίσκονται στο επίκεντρο αυτών των διαλόγων θα καταφέρει να δημιουργήσει μια ποικιλία νέων προοπτικών στην πλατφόρμα αλλά και να προσελκύσει εκατομμύρια μαθητές».

Με γνώμονα την πρωταρχική αποστολή αειφορίας του Tommy Hilfiger για τη δημιουργία μόδας που Δεν Σπαταλά Τίποτα και Καλωσορίζει τους Πάντες, τα μαθήματα FutureLearn σχεδιάστηκαν για να υποστηρίξουν εκείνους που συχνά  δεν εκπροσωπούνται σωστά στη μόδα. Είναι δωρεάν, το καθένα διαρκεί τέσσερις ώρες και η πρόσβαση είναι απεριόριστη στο FutureLearn.com μέσω κινητών συσκευών, tablet και υπολογιστών.

Από ένα DJ booth, σε ένα ράντσο αλόγων ή ένα runway μόδας, οι παθιασμένοι, σύγχρονοι ηγέτες που φιλοξενούν κάθε ένα από τα μαθήματα έχουν στόχο να δείξουν πως η διαφορά μπορεί να επιτευχθεί σε κάθε περιβάλλον και κάθε κοινότητα. Τα πέντε μαθήματα και οι εκπρόσωποι της εκάστοτε καμπάνιας περιλαμβάνουν:

  1. 1η Μαρτίου 2021: Εξερεύνηση της βιώσιμης διαβίωσης καθώς και της αγάπης με τον μουσικό και ακτιβιστή υπέρ της βιωσιμότητας, Mogli.
  2. 15 Μαρτίου 2021: Εξερευνώντας τη διαθεματικότητα αλλά και του τι σε κάνει μοναδικό με τον DJ, τραγουδιστή, τραγουδοποιό, ερμηνευτή και ακτιβιστή Kiddy Smile.
  3. 29 Μαρτίου 2021: Εξερεύνηση της καθοδήγησης και της αλλαγής της κοινότητας μέσω της θεραπευτικής ιππασίας και της συλλογικής καθοδήγησης, Compton Cowboys.
  4. Καλοκαίρι 2021: Εξερεύνηση του LGBTQIA + ακτιβισμού, υπεράσπισης και συμμαχίας με την ηθοποιό, μοντέλο και ακτιβίστρια, Indya Moore.

Στις 15 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε το μάθημα με θέμα: Εξερεύνηση της ουδετερότητας του σώματος μας και την εξάλειψη των στερεότυπων σχετικά με την εικόνα του, με την ηθοποιό, podcaster, μοντέλο, συγγραφέα και ακτιβίστρια, Jameela Jamil.

Παράλληλα με τα μαθήματα FutureLearn, ο Tommy Hilfiger θα δώσει μια σειρά από live talks τα οποία θα προβληθούν στα παγκόσμια κοινωνικά κανάλια ώστε ο ίδιος να προσφέρει επιπλέον σύντομα life hacks.


Σχετικά με τη SARKK ΑΒΕΕ

Η εταιρεία SARKK ΑΒΕΕ ιδρύθηκε το 1998 με στόχο την αποκλειστική διανομή της Tommy Hilfiger στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Ρουμανία, την Βουλγαρία, την Αλβανία, τη Βόρεια Μακεδονία και τη Μολδαβία. Τα προϊόντα διατίθενται μέσα από καταστήματα TOMMY HILFIGER, Shop-in-Shop, Outlet, το tommy.com καθώς και ένα ευρύ δίκτυο επιλεγμένων σημείων πώλησης.

Από την 1η Ιουλίου 2019, η SARKK ΑΒΕΕ ανέλαβε αποκλειστικός διανομέας και Franchise Partner για το brand CALVIN KLEIN στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Αλβανία και τη Βόρεια Μακεδονία.

Έχοντας πάντα ως στόχο την υγιή ανάπτυξη και με γνώμονα την εταιρική κοινωνική ευθύνη, η SARKK ABEE με σταθερά και σίγουρα βήματα αποτελεί μία από τις πιο υγιείς εταιρίες του κλάδου, που εξαπλώνεται κερδίζοντας ακόμα και τους πιο απαιτητικούς καταναλωτές.

Σχετικά με την Tommy Hilfiger

Στο brand portfolio της Tommy Hilfiger, περιλαμβάνονται οι σειρές TOMMY HILFIGER και TOMMY JEANS. Οι συλλογές TOMMY HILFIGER είναι από τις πιο αναγνωρισμένες premium designer lifestyle συλλογές στον κόσμο. Εστιάζουν στον σχεδιασμό και την εμπορία ποιοτικών ειδών ένδυσης και ειδικότερα tailored και sportswear συλλογές για άνδρες, capsule και sportswear συλλογές για γυναίκες, παιδικές συλλογές, συλλογές denim, underwear (εσώρουχα και πιζάμες), υποδήματα, τσάντες και αξεσουάρ. Ακόμα, μέσω επιλεγμένων licensees, η Tommy Hilfiger προσφέρει lifestyle προϊόντα όπως γυαλιά, ρολόγια, αρώματα, μαγιό, κάλτσες, μικρά δερμάτινα είδη, οικιακά προϊόντα και είδη ταξιδιού. Η σειρά TOMMY JEANS αποτελείται από προϊόντα jeanswear καθώς και υποδήματα για άνδρες και γυναίκες. Η συλλογή συμπληρώνεται από μία ευρεία γκάμα από τσάντες, αξεσουάρ και αρώματα.