fbpx

Σάρωσε η καμπάνια για τη λειτουργία του Nicosia Mall στα Cyprus Digital Marketing Awards!

by Trends Team

Το Νicosia Mall και η DeLeMa McCANN κέρδισαν το χρυσό βραβείο στην κατηγορία ‘Best Social Media Strategy for Influencer Marketing’ στα Cyprus Digital Marketing Awards 2019. Μαζί με το χρυσό βραβείο, η εκστρατεία για την έναρξη λειτουργίας κέρδισε και το ασημένιο βραβείο στην κατηγορία ‘Best Audience Targeting Campaign’, καθώς επίσης και 2 χάλκινα βραβεία στις κατηγορίες ‘Best Use of Video in Social Media’ και ‘Best Omnichannel Campaign (including non- Digital)’.

Oι βραβεύσεις ακολούθησαν άλλη μία φετινή διάκριση, αυτή στα Carob Awards, όπου η ίδια καμπάνια του Nicosia Mall βραβεύτηκε με 5 χάλκινα βραβεία. Συγκεκριμένα, με ένα χάλκινο βραβεύθηκε στην κατηγορία ‘Print Ad’ (Άλλες έντυπες διαφημίσεις), 2 χάλκινα στην κατηγορία‘Οutdoor AD’ («Εταιρική Επικοινωνία/ Προβολή Ενεργειών ΕΚΕ/ Χορηγίες/ Πολιτισμός/ Αθλητισμός/Κοινωνικά μηνύματα» και «Δημιουργική/ Καινοτόμος Χρήση Μέσου» ), και από ένα στις κατηγορίες ‘Digital PR’ και ‘Digital & Mobile, Online Video’.

H ολοκληρωμένη καμπάνια σχεδιάστηκε με στόχο να ενημερώσει και να δημιουργήσει προσμονή για το opening του Nicosia Mall, τον Νοέμβριο του 2018. Με φρέσκια, ελαφριά και fashion-forward προσέγγιση, η καμπάνια «χρωμάτισε» τη Λευκωσία με υπαίθρια διαφήμιση, πέρασε το μήνυμα μέσω έντυπης διαφήμισης, ενεργοποίησε influencers ως πρέσβεις του σλόγκαν ‘Μade Incredible’ και καθήλωσε το κοινό μέσα από τη χρήση video στα Social Media.

Σύμφωνα με τη Marketing Director του Nicosia Mall, Γεωργία Κακουλλή, «μαζί με την DeLeMa McCANN, πραγματικά αγκαλιάσαμε τη λέξη ‘incredible’ ως φιλοσοφία για κάτι διαφορετικό από αυτό που ήδη υπάρχει. Η καμπάνια για την έναρξη λειτουργίας δημιούργησε έναν αντίκτυπο που ενσάρκωσε πλήρως το ‘Made Incredible’ μότο του Nicosia Mall. Το κυριότερο είναι ότι αυτός ο αντίκτυπος μεταφράστηκε σε επισκέψεις, καθώς καλωσορίσαμε εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες κατά τον πρώτο μήνα εργασιών μας».