Με φωτογραφίες του Daniel Jackson και φόντο τη Νέα Υόρκη, η καμπάνια με το μότο «TOPSHOP it» εκφράζεται μέσα από οκτώ αστέρια της πασαρέλας που κατάφεραν να ξεχωρίσουν.

«Επιλέξαμε μέσα από αυτή τη δημιουργική προσέγγιση να δείξουμε τις προσωπικότητες που αντανακλούν οι μάρκες μας. Το μότο «Topshop it» προσεγγίζει αυτό που μας κάνει να είμαστε ξεχωριστοί, γιορτάζοντας τη μοναδικότητα που χαρακτηρίζει τους πελάτες μας. Εξερευνούμε τη σημασία της μόδας στη ζωή τους, αλλά και το πώς επιλέγουν να εκφράζονται μέσα από τις στιλιστικές τους επιλογές.

Γεμάτη έντονα ζωντανά χρώματα, αποπνέει το νεανικό πνεύμα και τραβάει τα βλέμματα. Μέσω της, κινηματογράφησης, των φωτογραφιών, τη δύναμη της μουσικής, των υπαίθριων διαφημίσεων και των ψηφιακών μέσων, θα υπερβούμε τα όρια για να δημιουργήσουμε μια παγκόσμια καμπάνια 360ο .» David Hägglund, Creative Director, Topshop Topman.

Οι ενδυματολογικές προτάσεις από την καμπάνια είναι διαθέσιμες στα καταστήματα Topshop/Topman στη Λευκωσία, Λάρνακα και Λεμεσό.