fbpx

3 λόγοι για να μην αφαιρέσετε τους υδατάνθρακες από τη διατροφή σας!

Πολλές φορές οι υδατάνθρακες στοχοποιούνται για τον ρόλο τους, ιδιαίτερα στην απώλεια βάρους. Αυτό συμβαίνει γιατί πολλοί, αποφεύγοντας τους υδατάνθρακες παρατηρούν αλλαγή στο βάρος τους. Είναι όμως τόσο απλό ή έχει κάποια επίπτωση στον οργανισμό;

Πιο κάτω αναφέρονται οι λόγοι που σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να αφαιρέσετε τους υδατάνθρακες από τη διατροφή σας.

Υδατάνθρακες = καύσιμα

Οι υδατάνθρακες αποτελούν συστατικά ζωτικής σημασίας αφού παρέχουν το 60% της ενέργειας μας. Βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου, στο κεντρικό νευρικό σύστημα και στην κίνηση των μυών στο σώμα μας. Υπάρχουν κυρίως σε αμυλούχες τροφές όπως ρύζι, πατάτα, ψωμί, μακαρόνια και φρούτα και λαχανικά.

Τέλος στη δυσκοιλιότητα

Οι σύνθετοι υδατάνθρακες όπως το μαύρο ψωμί, καστανό ρύζι, κινόα και άλλα, βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου. Έχουν ευεργετικές ιδιότητες ως προς τη δυσκοιλιότητα και συνεπώς βοηθούν στην απώλεια βάρους. 

Μειώνουν την πείνα

Οι σύνθετοι υδατάνθρακες λόγω της σύστασής τους προκαλούν κορεσμό και μπορούν να σας κρατήσουν χορτάτους για ώρες. Ιδιαίτερα ο συνδυασμός τους με λίπη και πρωτεΐνη προκαλούν πολύ περισσότερο κορεσμό,  ενισχύοντας την προσπάθειά σας για απώλεια βάρους.  

Υγιεινά swaps υδατανθράκων:

  • Αντί για πατάτα επιλέξτε γλυκοπατάτα. Η γλυκοπατάτα είναι πλούσια σε βιταμίνη Α, έχει περισσότερες φυτικές ίνες από την κανονική πατάτα και λιγότερους ολικούς υδατάνθρακες. 
  • Αντί για μπασμάτι ρύζι επιλέξτε άγριο ρύζι ή κινόα. Το άγριο ρύζι και το κινόα έχουν περισσότερες φυτικές ίνες και έτσι ενισχύουν τον κορεσμό. 
  • Επιλέξτε βρώμη για πρωινό. Η βρώμη είναι πλούσια σε φυτικές ίνες ενώ με την προσθήκη φρούτου, λίγο γάλα καρύδας ή αμυγδάλου και κολοκυθόσπορους αποτελεί ένα πλούσιο και ολοκληρωμένο πρωινό που θα σας κρατήσει χορτάτους για ώρες.  

Related Articles

Κάποιες φορές, ένα συγκεκριμένο πλάνο διατροφής που αποσκοπεί στην απώλεια σωματικού βάρους φαντάζει δύσκολο και ίσως μερικές φορές ακατόρθωτο. Αρκετές φορές όμως μικρές αλλαγές
Υπάρχουν αρκετές λανθασμένες πληροφορίες γύρω από θέματα διατροφής που αναπτύσσονται κυρίως από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, περιοδικά, τηλεόραση και διάφορες ιστοσελίδες στο διαδίκτυο. Είναι