fbpx

3+1 λόγοι να συμπεριλάβεις τα προβιοτικά στη διατροφή σου!

Στην εντερική μας χλωρίδα συνυπάρχουν φυσιολογικά διάφορα βακτήρια τα οποία είναι ευεργετικά για τον οργανισμό. Τα προβιοτικά είναι καλά βακτήρια που αν η πρόσληψη τους είναι επαρκής βοηθούν στη καλή λειτουργία του εντέρου. Η πρόσληψή τους γίνεται είτε υπό μορφή συμπληρώματος είτε από τροφές όπως το γιαούρτι και το κεφίρ.

Photo: Claire

Πιο κάτω αναγράφονται μερικοί από τους λόγους για να εντάξετε τα προβιοτικά στη διατροφή σας. 

Τέλος στα φουσκώματα!

Λόγω της δράσης τους, τα προβιοτικά προσφέρουν ανακούφιση από στομαχικά συμπτώματα. Πολλές μελέτες έδειξαν πως η συστηματική και επαρκής πρόσληψη προβιοτικών μειώνει σημαντικά τα συμπτώματα ευερέθιστου εντέρου – δυσκοιλιότητα, διάρροια, μετεωρισμός, αέρια. 

Πάσχετε από δυσκοιλιότητα; Όχι πια. 

Η δυσκοιλιότητα είναι μια από τις συχνότερες διαταραχές του πεπτικού συστήματος. Μπορεί να προκληθεί μετά από έντονη αλλαγή στη διατροφή, άγχος, μειωμένη πρόσληψη νερού και μειωμένη άσκηση. Η επαρκής πρόσληψη προβιοτικών ενισχύει τη κινητικότητα του εντέρου μειώνοντας έτσι τη δυσκοιλιότητα. 

Θωρακίζουν τον οργανισμό 

Τα προβιοτικά βοηθούν και ενισχύουν τα καλά βακτήρια που υπάρχουν ήδη στον οργανισμό και διατηρούν τα κακά στα επιθυμητά επίπεδα. Με αυτό τον τρόπο εμποδίζουν την ανάπτυξη λοίμωξης από αυτά. 

Βοηθούν σε διάφορες παθήσεις 

Μελέτες έχουν δείξει πως η πρόσληψη προβιοτικών συνδυαστικά με μια ισορροπημένη υγιεινή διατροφή μπορεί να βοηθήσει στη ρύθμιση των επιπέδων της αρτηριακής πίεσης και της χοληστερόλης στο αίμα. 

Σε ποια ποσότητα τα προβιοτικά θεωρούνται ασφαλή;

Δεν υπάρχει συγκεκριμένη ποσότητα που να πρέπει να προσλαμβάνεται καθημερινά. Η πρόσληψη προβιοτικών μπορεί να γίνει από όλο τον γενικό πληθυσμό, ενήλικες και παιδιά και θεωρούνται ασφαλή ακόμη και κατά την εγκυμοσύνη.

Πως μπορείτε να εντάξετε τα προβιοτικά στη διατροφή σας;

  1. Προτιμήστε γιαούρτι στο πρωινό με τα δημητριακά σας 
  2. Μπορείτε για απογευματινό να καταναλώσετε 1 μπουκαλάκι κεφίρ 
  3. Επιλέξτε συμπληρώματα προβιοτικών – η ποσότητα των προβιοτικών στα συμπληρώματα είναι πολύ περισσότερη από αυτή που υπάρχει στα τρόφιμα

Related Articles

Κάποιες φορές, ένα συγκεκριμένο πλάνο διατροφής που αποσκοπεί στην απώλεια σωματικού βάρους φαντάζει δύσκολο και ίσως μερικές φορές ακατόρθωτο. Αρκετές φορές όμως μικρές αλλαγές
Υπάρχουν αρκετές λανθασμένες πληροφορίες γύρω από θέματα διατροφής που αναπτύσσονται κυρίως από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, περιοδικά, τηλεόραση και διάφορες ιστοσελίδες στο διαδίκτυο. Είναι