fbpx

5 συνήθειες που υπόσχονται να κάνουν το 2022 την καλύτερη σου χρονιά

Μετράμε είδη δύο εβδομάδες από το νέο έτος, και ο απολογισμός του 2021 είναι αναπόφευκτος. Πρόκειται για μια αναδρομή της χρονιάς που μας βρίσκει να «ζυγίζουμε» τις εμπειρίες – καλές ή κακές, τα επιτεύγματα και τους ανθρώπους του προηγούμενου έτους.

Και την περίοδο αυτή, όπου και αν κοιτάξεις γύρω σου, όλοι προασπίζουν ένα νέο εαυτό – New year, new me. Αλλά όλοι έχουμε περάσει πάρα πολλά τα τελευταία δύο χρόνια για να ενδώσουμε σε τέτοια πίεση από τον έξω κόσμο. Αν και είναι σίγουρα αξιέπαινο να προσπαθείς να βελτιώσεις τον εαυτό σου, υπάρχει κάτι κλισέ σχετικά με την όλη ιδέα του New Year’s resolution.

Και στην τελική, γιατί μια γυναίκα να μην μπορεί να αποφασίσει να βελτιώσει τον εαυτό της οποιαδήποτε εποχή του χρόνου; Το ζητούμενο δεν είναι να γίνεις η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου από τη μια μέρα στην άλλη, αλλά να δημιουργήσεις μια καθημερινότητα και να ανακαλύψεις το δικό σου προσωπικό κίνητρο, που θα σε φέρει πιο κοντά σε όσα θέλεις για εσένα και την ζωή σου.

Πιο κάτω λοιπόν, καταγράψαμε για σένα 5 συνήθειες που μπορείς να εντάξεις στην καθημερινότητά σου, που πιστεύουμε πραγματικά πως μπορούν να σε βοηθήσουν να καταφέρεις να ζήσεις μια πιο ήρεμη, επιτυχημένη και γεμάτη εξέλιξη ζωή.

New Year, New upgraded me

#1 Plan you day ahead

Έχεις ξανακούσει την έκφραση που λέει «Believe you can, and you are halfway there»; Εγώ θα το αλλάξω και θα πώ «Plan ahead, and you are halfway there». Το βράδυ πριν πας για ύπνο, γράψε κάτω σε ένα κομμάτι χαρτί όλα όσα πρέπει να κάνεις την επόμενη μέρα, συγκεκριμένα και οργανωμένα. Το επόμενο πρωί γνωρίζοντας ακριβώς τι έχεις να κάνεις, είναι λιγότερο πιθανό να χαραμίσεις τον χρόνο σου άσκοπα.

*Extra tip: Προετοίμασε το outfit σου από το βράδυ, για να κερδίσεις ακόμη περισσότερο χρόνο το πρωί.

#2 Εστίασε στην πρόθεση και όχι στο αποτέλεσμα

Τα περισσότερα resolutions επικεντρώνονται στο αποτέλεσμα. Για παράδειγμα να χάσω 5 κιλά ή να είμαι πιο παραγωγικός στην δουλειά μου. Αλλά τι θα γινόταν εάν εστίαζες στην πρόθεση, παρά στο αποτέλεσμα; Οι στόχοι σου ενδέχεται να αλλάξουν ριζικά. Αντί να χάσεις βάρος, ίσως ο στόχος να είναι να αντιμετωπίζεις το φαγητό ως θρεπτική αξία, και όχι σαν αγκαρία. Ίσως εκπλαγείς με το πόσο αποτελεσματική μπορεί να αποδειχθεί μια τέτοια νοοτροπία.

#3 Συμπεριέλαβε στην καθημερινότητα σου δραστηριότητες και χόμπι που περιλαμβάνουν σωματική άσκηση

Σήμερα, το 2022, δεν υπάρχουν περιθώρια για δικαιολογίες όσον αφορά την σωματική άσκηση. Είναι απαραίτητη στην καθημερινότητα μας για αμέτρητους προφανείς λόγους, και πλέον δεν αφορά bikini goals. Και εάν κάθε φορά που αποφασίζεις να γυμναστείς, επιλέγεις να καθίσεις στον καναπέ και να παρακολουθήσεις Friends, it’s okay! Οι ειδικοί μας προτείνουν να αυξήσουμε τη θερμογένεση της μη ασκησιακής δραστηριότητας ή NEAT (non-exercise activity thermogenesis). Η NEAT είναι η ενέργεια που καταναλώνεται για τις δραστηριότητες της καθημερινής μας ζωής, χωρίς αυτές να περιλαμβάνουν την σκόπιμη άσκηση. Για παράδειγμα το σκούπισμα, το πλύσιμο πιάτων, η (χαλαρή) βόλτα με το σκύλο, η βόλτα στα καταστήματα κλπ., δεν είναι αρκετά έντονες δραστηριότητες για να κατηγοριοποιηθούν ως γυμναστική, αλλά αυξάνουν σημαντικά τις ενεργειακές μας δαπάνες.

#4 Επισήμανε τα πράγματα που κάνεις καλά, όχι αυτά που πρέπει να αλλάξεις

Και στην τελική ποιος λέει ότι πρέπει αν αλλάξεις, anyway; Κάθε ελάττωμα, κάθε αδυναμία, κάθε επιλογή καθημερινή ή όχι, είναι ακριβώς αυτές οι μοναδικές πτυχές της προσωπικότητας σου. Προσπάθησε να ανακαλύψεις ποια είναι τα δυνατά σου στοιχεία και πως μπορείς να τα εκμεταλλευτείς, για να δημιουργήσεις την ζωή που θα ικανοποιεί τα δικά σου θέλω και μόνο.

#5 Check in with yourself και διάλεξε μια λέξη για το 2022

Μη ξεχνάς να ακούς τον εαυτό σου καθημερινά. Επίλεξε μια λέξη που συνοψίζει το πως θέλεις να αισθάνεσαι το 2022. Ίσως υπάρχει ένας όρος που μπορεί να συνοψίσει όλα όσα θέλεις να «δουλέψεις» στον εαυτό σου, όπως “peaceful”, “enough”, “happy”. Προσπάθησε να επαναλάβεις την λέξη αυτή στην καθημερινότητα σου, σαν να είναι η πραγματικότητα σου. Σου υπόσχομαι πως σε κάποια στιγμή θα γίνει.

Related Articles

Η κάθε γυναίκα βιώνει την έμμηνο ρύση – κοινώς περίοδο –  διαφορετικά ενώ δυστυχώς, πολλές γυναίκες βιώνουν έντονα συμπτώματα προεμμηνορροϊκού συνδρόμου (PMS). Είναι πιθανόν να