fbpx

Πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να ξεκινήσετε μια διατροφή;

Μπήκε για τα καλά η άνοιξη, το καλοκαίρι είναι πολύ κοντά και είναι πολύ πιθανόν να  σκέφτεστε και να προετοιμάζεστε ψυχολογικά για να ξεκινήσετε μία διατροφή. Το ερώτημα όμως είναι, όντως υπάρχει η «κατάλληλη» στιγμή για να ξεκινήσετε μια διατροφή;

Η σύντομη, απλή απάντηση είναι όχι.  Μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή θα πρέπει να αποτελεί τρόπο ζωής. Δεν πρέπει να είναι μια μικρή περίοδος κατά την οποία τρώτε διαφορετικά και περιορίζετε τροφές και γεύματα, περιμένοντας πως και πως να φτάσετε στον στόχο σας, για να φάτε μετέπειτα ότι έχετε στερήσει στον εαυτό σας..

Σίγουρα όλοι το έχετε ξανά ακούσει, αλλά η ακολούθηση μιας υγιεινής διατροφής χρειάζεται υπομονή, επιμονή και στοχοπροσήλωση. Αποτελεί έτσι απαραίτητη προϋπόθεση η απόφαση για διατροφή να ανήκει αποκλειστικά σε εσάς. Είναι δύσκολο να υιοθετήσετε και να ανταπεξέλθετε στην διατροφή, όταν το κάνετε για να ικανοποιήσετε τις επιθυμίες άλλων

Για αυτόν ακριβώς τον λόγο, είναι πολύ σημαντικό να εμπιστευθείτε έναν Εγγεγραμμένο Διαιτολόγο που θα σας ενθαρρύνει και θα σας διαφωτίσει στη διαδικασία  επίτευξης των στόχων σας όσο αφορά το βάρος και τις διατροφικές σας συνήθειες, καθώς υπάρχουν πολλές πληροφορίες εύκολα διαθέσιμες και προσβάσιμες στο διαδίκτυο που μπορεί να προωθούν λανθασμένες συμβουλές.

Πιο κάτω καταγράψαμε, σημαντικά σημεία που θα πρέπει να γνωρίζετε πριν το ξεκίνημα μιας ισορροπημένης διατροφής:

Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός

Εάν έχετε ήδη ξεκινήσει τις σκέψεις οργάνωσης, και εχετε ήδη βάλει προτεραιότητα τον εαυτό σας με στόχο το να νιώσετε καλύτερα με το σώμα σας, τότε είστε στον σωστό δρόμο.

Ακολούθηση συγκεκριμένων και μετρήσιμων στόχων 

Η επίτευξη των στόχων σας χρειάζονται χρόνο και υπομονή! Παραδείγματα μικρών και μετρήσιμων στόχων που θα αποτελέσουν την βάση για την μετέπειτα βελτιωμένη διατροφή σας:

  • Αυξήστε την ποσότητα φρούτων σε 2-3 μερίδες ημερησίως.
  • Οργανώστε την λίστα αγορών σας έγκαιρα και εντάξτε περισσότερα λαχανικά, τρόφιμα ολικής αλέσεως και λιγότερα λιπαρά τρόφιμα (βούτυρο, πατατάκια, μπισκότα κλπ.)
  • Προσπαθήστε να αυξήσετε την ποσότητα νερού σε 8-10 ποτήρια κατά την διάρκεια της ημέρας

Αυτοπεποίθηση

Θα πρέπει να αρχίσετε να πιστεύετε στον εαυτό σας! Μπορεί να ακούγετε δύσκολο στην αρχή, ακόμη και ακατόρθωτο, αλλά έχετε περισσότερες δυνατότητες απ’ όσες νομίζετε. Είναι πολύ σημαντικό να αναγνωρίσετε πως σίγουρα θα υπάρξουν δυσκολίες στην πορεία και σίγουρα θα υπάρξουν στιγμές που θα νιώσετε την ανάγκη να φάτε κάτι ‘λιπαρό’. Το σημαντικό είναι να γνωρίζετε πως τίποτα δεν είναι ‘λάθος’ και όλες οι τροφές μπορούν να καταναλώνονται πάντα με μέτρο. Πρέπει να κοιτάτε μπροστά, να ξεπερνάτε τα εμπόδια, να πιστεύετε στον εαυτό σας και να μην το βάζετε κάτω!

Related Articles