Όποιος και να είπε πως για να έχεις επίπεδη κοιλιά ή να αποκτήσεις κοιλιακούς, χρειάζεται να γυμνάζεσαι πολλές ώρες καθημερινά, δεν ισχύει, σύμφωνα με τη Chloe Ting, τη γνωστή personal trainer!

Η ίδια δηλώνει πως με 10 λεπτά την ημέρα για δύο εβδομάδες μπορείς να έχεις την επίπεδη κοιλιά που θέλεις! Η διάσημη YouTuber, που της αρέσει “να σε κάνει να ιδρώνεις από γυμναστική” όπως γράφει και στο Instagram της, έχει εκπληκτικά workouts στο YouTube και συνεχώς κάνει νέα challenges!

Και αν μπεις στο Instagram “itschloeting(όπου ανεβάζει πράγματα μόνο για γυμναστική) θα δεις ότι πάρα πολλές γυναίκες ακολουθούν τα workouts που βάζει στο YouTube, και το πριν και το μετά που δείχνουν έχει τεράστια διαφορά!

Δες πιο κάτω: 

Μπορεί το συγκεκριμένο πιο πάνω workout να είναι μόνο 10 λεπτά μαζί με την ξεκούραση μέσα, αλλά είναι αρκετά έντονο και σίγουρα θα νιώσεις ότι γυμνάζεις όλους τους μύες σου στην κοιλιακή σου χώρα!

Αν κάνεις search στο ΥοuTube θα δεις ότι θα σου εμφανίσει δεκάδες κορίτσια που δοκίμασαν το workout της και δείχνουν πως ήταν πριν και πώς μετά και τα αποτελέσματα μιλούν από μόνα τους!

Εσύ τι λες; Θα το δοκιμάσεις;

If you enjoy writing articles, taking pictures, covering events, contact us and you can become the next SpotLighter!