Σχεδόν όλοι είμαστε εξοικειωμένοι με τα διανοητικά και σωματικά οφέλη της σωματικής άσκησης. Βελτιώνουν τη διάθεσή, την ενέργεια και τη στάση του σώματος μας, τονώνουν το σώμα και το βοηθούν να γίνει ισχυρότερο, ευέλικτο και lean. Το ίδιο ισχύει και για τους μυείς του προσώπου μας.

Στην συνεχή προσπάθεια μιας αξιοπρεπής γήρανσης πολλοί άνθρωποι αναζητούν φυσικές, προσιτές επιλογές που θα τους βοηθήσουν να φαίνονται και να αισθάνονται καλύτερα. Σήμερα, η ιδέα του “aging gracefully” αποτελεί τρομακτικό σχήμα λόγου, σε ένα κόσμο γεμάτο με anti-wrinkle creams και serums.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή! Το πρόσωπό μας αποτελείται από περισσότερους από 50 διαφορετικούς μύες και σε αντίθεση με το μεγαλύτερο μέρος του σώματος, πολλοί από αυτούς τους μύες του προσώπου σπάνια χρησιμοποιούνται. Η γήρανση συμβάλλει σε μια αισθητή απώλεια όγκου στο πρόσωπο μέσω της μειωμένης παρουσίας  λιπαρών κυττάρων, καθώς επίσης και μιας σημαντικά μειωμένης παραγωγής κολλαγόνου και ελαστίνης. Ταυτόχρονα, οι μύες του προσώπου συρρικνώνονται – στη χειρότερη, ατροφούν-  το οποίο συλλογικά έχει ως αποτέλεσμα το δέρμα να μην υποστηρίζεται, και να είναι επιρρεπές σε χαλάρωση και ρυτίδες.

Έτσι, πραγματοποιώντας τακτικές ασκήσεις προσώπου ή αλλιώς face yoga, προάγεται η κυκλοφορία του αίματος στις διάφορες περιοχές του προσώπου, τροφοδοτούνται τα κύτταρα του δέρματος με θρεπτικά συστατικά συμπληρώνοντας έτσι την παροχή οξυγόνου στους μύες και το δέρμα, και συμβάλλουν στην αναγέννηση των κυττάρων του δέρματος και στην πρόληψη των ρυτίδων. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα μια πιο φωτεινή επιδερμίδα και πιο υγιή λάμψη στο πρόσωπο! Πολλοί άνθρωποι swear by it, ως μια εναλλακτική λύση για το Botox.

Keep scrolling για μια πλήρη ανάλυση σχετικά με την επιστήμη, τα οφέλη και το “how-to” πίσω από αυτήν τη DIY at-home μέθοδο ομορφιάς.

Όπως ξεκάθαρα υποδηλώνει το όνομά του, η face yoga είναι ουσιαστικά μια «προπόνηση» για την όψη μας. Αποτελεί μια ρουτίνα ομορφιάς που χρησιμοποιεί την πρακτική απλών ασκήσεων που έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύουν, να χαλαρώνουν, να τονώνουν και να ανυψώνουν συγκεκριμένες ομάδες μυών του προσώπου που στηρίζουν το δέρμα, οι οποίοι, εάν ασκούνται με συνέπεια, έχει αποδειχθεί ότι προωθούν μια πιο νεανική εμφάνιση και βελτίωση της δομικής εμφάνισης του προσώπου.

Οι περισσότεροι άνθρωποι «αποθηκεύουν» ένταση στα πρόσωπά τους, είτε μέσω εκφράσεων του προσώπου είτε λόγω υπερβολικού χρόνου μπροστά από μια οθόνη. Μερικοί άνθρωποι χρησιμοποιούν υπερβολικά ορισμένους μυς που καταλήγουν να αποδυναμώνουν τους αντίθετους μύες. Γενικότερα, όλες αυτές οι καθημερινές δραστηριότητες προκαλούν μοτίβα στο πώς χρησιμοποιούμε το πρόσωπό μας και τους συγκεκριμένους μύες που χρησιμοποιούμε. Γι ‘αυτό θέλουμε να επικεντρωθούμε στην απελευθέρωση και το μαλάκωμα των μυών του προσώπου μας, για να «αφήσουμε» τα μοτίβα αυτά και οποιαδήποτε συγκρατημένη ένταση στο πρόσωπο.

@allyoucanface

This is for #puffy #hoodedeyes #eyelids 👁👁 #allyoucanface #faceyoga #facemassage #facegym

♬ Say So (Instrumental Version) [Originally Performed by Doja Cat] – Elliot Van Coup

Όσο αφορά το πόσο συχνά πρέπει να εκτελείτε  facial exercises, εάν θέλετε γρήγορα αποτελέσματα, πρέπει να στοχεύετε να κάνετε face yoga 3-5 φορές την εβδομάδα, περίπου 20 λεπτά κάθε φορά ή καθημερινά, δύο φορές την μέρα μόλις 5 λεπτά – μια φορά το πρωί για να ξυπνήσετε τους μυς του προσώπου σας και πριν από το κρεβάτι για να απελευθερώσετε όλη την ένταση που έχει συσσωρευτεί κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Ποιά είναι τα οφέλη της Face Yoga?

  1. Απελευθερώνει την ένταση, και συνεπώς ελαχιστοποιεί την εμφάνιση των stress lines
  2. Ενισχύει και τονώνει τους μύες του προσώπου που ανυψώνουν τα μάγουλα και συσφίγγουν την γραμμή της σιαγόνας.firm up the jawline
  3. Εξομαλύνει τις λεπτές γραμμές και ρυτίδες
  4. Αντιμετωπίζει τις επιπτώσεις της βαρύτητας
  5. Μειώνει την εμφάνιση ουλών

Δουλεύει πράγματι η Face Yoga?

Σε γενικές γραμμές, ορισμένα μέλη της ιατρικής κοινότητας παραμένουν δύσπιστα σχετικά με το εάν η face yoga είναι πραγματικά αποτελεσματική, ιδιαίτερα μακροπρόθεσμα. Ωστόσο, καθώς πρόκειται για μια μη τοξική και μη επεμβατική τεχνική αντιγήρανσης, πολλοί το θεωρούν ασφαλές να συμπεριληφθεί σε μια at-home ρουτίνα ομορφιάς.

@allyoucanface

This is how 10min #faceexercise changed my face ✨ #allyoucanface video inspired by #facegym #faceyoga

♬ Stunnin’ (feat. Harm Franklin) – Curtis Waters

Παρόλ’ αυτά, οι δερματολόγοι και οι face yoga practitioners προειδοποιούν επίσης πως η λανθασμένη εκτέλεση μπορεί στην πραγματικότητα να «ενθαρρύνει» περισσότερες ρυτίδες. Αυτό συμβαίνει επειδή η πράξη της face yoga έρχεται σε αντίθεση με την ευρέως αποδεκτή αιτία ρυτίδων (υπερβολική κίνηση του προσώπου και εκφράσεις), οπότε πρέπει να εξασκηθεί σωστά για να αποφευχθεί η επιδείνωση των σημαδιών γήρανσης.

Συμπερασματικά, αξίζει να δοκιμάσετε Face yoga – εφαρμόστε ένα 30-day challenge– καθώς η κίνηση είναι ο πιο φυσικός τρόπος για να αυξήσουμε τη ροή του αίματος στο δέρμα μας.

3 Ασκήσεις Face Yoga να δοκιμάσετε στο σπίτι

3Tone your face

@allyoucanface

#faceyoga #facialmassage & #positiveaffirmations 💕

♬ I Am (feat. Flo Milli) – Yung Baby Tate

Tips  

  1. Βεβαιωθείτε ότι τα χέρια σας είναι πεντακάθαρα πριν αγγίξετε το πρόσωπό σας.
  2. Προσπαθήστε να καθιερώσετε το facial yoga την ίδια ώρα κάθε μέρα, ώστε να μην ξεχνάτε.
  3. Ποτέ μην «τραβήξετε» επιθετικά το δέρμα σας- αυτό μπορεί να τονίσει τις ρυτίδες.
  4. Προειδοποίηση – μπορεί να φαίνεστε και να αισθάνεστε λίγο silly κατά την διάρκεια της face yoga – καλύτερα να εξασκηθείτε στο μπάνιο σας!