Τα τελευταία στυλ παπουτσιών του brand χρησιμοποιούν ανακυκλωμένες ίνες από φλούδα μήλου.

ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ, ΟΛΛΑΝΔΙΑ– Η Tommy Hilfiger, η οποία ανήκει στην PVH Corp. [NYSE: PVH], αποκαλύπτει δύο σχέδια παπουτσιών με ανακυκλωμένες ίνες από φλούδα μήλου – πρόκειται για μία bio-based δερμάτινη εναλλακτική η οποία προέρχεται από τα απόβλητα της βιομηχανίας μήλων. Διαθέσιμα σε λευκό και navy μπλε χρωματισμούς, τα παπούτσια αυτά για άνδρες και γυναίκες περιέχουν 24% ανακυκλωμένες ίνες μήλου. Αποτελούν μέρος της συλλογής για την Άνοιξη 2020, ενώ η ενσωμάτωση των ινών από φλούδα μήλου ως δερμάτινης εναλλακτικής λύσης βασίζεται στη συνεχιζόμενη δέσμευση του Tommy Hilfiger για τη δημιουργία μόδας που τους καλωσορίζει όλους και δεν πετάει τίποτα.

Τα υποδήματα από δέρμα μήλου για την Άνοιξη 2020 είναι διαθέσιμα σε επιλεγμένα καταστήματα TOMMY HILFIGER και σημεία πώλησης και στο tommy.com.

Η apple skin τεχνολογία προέρχεται από την περιοχή Τιρόλο της Βόρειας Ιταλίας, μιας περιοχής γνωστής για την καλλιέργεια μήλων. Αναγνωρίζοντας τις ευκαιρίες που προσφέρει η ακμάζουσα παραγωγή μήλων του Τιρόλο, η Frumat – μια ιταλική start-up εταιρεία – ανέπτυξε μία νέα πρώτη ύλη η οποία αγγίζει τόσο το ζήτημα των αποβλήτων όσο και την αυξανόμενη ζήτηση της αγοράς της μόδας για οικολογικές εναλλακτικές λύσεις αντί για δέρμα.

Τα στυλ παπουτσιών TOMMY HILFIGER για την Άνοιξη 2020 χρησιμοποιούν μια ανθεκτική και παχιά, ανακυκλωμένη ίνα από φλούδα μήλου η οποία έχει χαμηλότερη περιβαλλοντική επίδραση από άλλες εναλλακτικές vegan λύσεις που χρησιμοποιούνται αντί για δέρμα και συνήθως περιέχουν υψηλές ποσότητες υλικών με βάση τα ορυκτά.

Η Tommy Hilfiger βρίσκεται σε μια αποστολή να δημιουργήσει μόδα που δεν σπαταλά τίποτα και τους δέχεται όλους. Ως μέρος αυτού του ταξιδιού, η εταιρεία έχει θέσει φιλόδοξους στόχους και έχει ενώσει τις δυνάμεις της με άλλες εταιρίες της βιομηχανίας προκειμένου να κάνει την αρχή. Τον Αύγουστο του 2019, η Tommy Hilfiger υπέγραψε το Σύμφωνο Μόδας (The Fashion Pact), συμμετέχοντας με υπερηφάνεια σε μια ομάδα ομοϊδεατών συνεργατών για την περαιτέρω προώθηση της βιωσιμότητας σε όλο το τοπίο της μόδας.

Το 2019, η Tommy Hilfiger λάνσαρε επίσης το Jeans Redesign Guidelines μαζί με το Ίδρυμα Ellen MacArthur για να καθορίσει τις ελάχιστες απαιτήσεις σχετικά με την αντοχή στον ρουχισμό, την υγιεινή των υλικών, την ανακυκλωσιμότητα και την ανιχνευσιμότητα. Την ίδια χρονιά, ο Tommy Hilfiger εντάχθηκε στο We Are Still In – τον καταστατικό χάρτη της Βιομηχανίας της Μόδας για την Κλιματική Δράση – και το RE100, δεσμευόμενος να αντλεί 100% ανανεώσιμη ηλεκτρική ενέργεια τόσο σε ιδιόκτητες όσο και σε άλλες λειτουργικές εγκαταστάσεις έως το 2030.

Εκτός από την πρόσφατα εφαρμοσμένη τεχνολογία φλούδας μήλων, οι προσπάθειες του Tommy Hilfiger για κυκλική συμπεριφορά περιλαμβάνουν την προσφορά ενδυμάτων με 100% ανακυκλωμένο denim, Re: Down® ανακυκλωμένα πούπουλα, 100% ανακυκλωμένο μαλλί, 100% ανακυκλωμένο βαμβάκι και άλλα.

Η αποστολή του Tommy Hilfiger βασίζεται στη PVH Fashion Forward στρατηγική, μια σειρά 15 προτεραιοτήτων που έχουν ως στόχο να μειώσουν τις αρνητικές επιπτώσεις στο μηδέν, να αυξήσουν τις θετικές επιπτώσεις και να επηρεάσουν θετικά 1 εκατομμύριο ζωές.

Οι φίλοι και οι fan του brand καλούνται να συμμετέχουν στη συζήτηση στα µέσα κοινωνικής δικτύωσης µε τη χρήση του #TommyHilfiger και του @TommyHilfiger.