Photo: Courtesy of Versace

Ολοκληρώθηκε και φέτος διαφορετικά αλλά επιτυχώς η Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο για το Fall/Winter 2021-2022! Μία ηχηρή απουσία από την φετινή Εβδομάδα Μόδας ήταν αυτή του γνωστού και αγαπημένου οίκου  Versace. O οίκος Versace λοιπόν αποφάσισε να μην συμμετάσχει στο Ιταλικό fashion week και να παρουσιάσει την συλλογή Φθινόπωρο / Χειμώνας 2021-2022 μέσα από ένα προ-ηχογραφημένο βίντεο που γυρίστηκε στα κεντρικά γραφεία του οίκου στο Μιλάνο. Αν και προ ηχογραφημένο, περιείχε αρκετά στοιχεία που έχουν ταυτιστεί με το brand – τα supermodels, την πολυτελή γοητεία και άρωμα Νότιας Ιταλίας.  Για την επερχόμενη σεζόν όμως η Donatella Versace επαναπροσδιορίζει το χαρακτηριστικό Greek Key μοτίβο και την εμβληματική Medusa σε πιο μοντέρνες, γεωμετρικές παραλλαγές – πιο έγκαιρες και σχετικές με το σημερινό τοπίο της μόδας.

Στην πασαρέλα λοιπόν περπάτησαν διάσημα μοντέλα όπως η Irina Shayk, η Bella Hadid και η μεγάλη έκπληξη ήταν η Gigi Hadid με την επιστροφή της στην πασαρέλα μετά την γέννηση του παιδιού της. Το catwalk πραγματοποιήθηκε με φόντο ένα εντυπωσιακό τρισδιάστατο λαβύρινθο που παραπέμπει στον αρχαιοελληνικό μαίανδρο και αποτέλεσε και την βασική έμπνευση πίσω από την συλλογή αυτή. Ο μαίανδρος στην αρχιτεκτονική και στην τεχνολογία σημαίνει η ταινιωτή διακόσμηση, δηλαδή η σύνθεση ευθειών που ενώνονται μεταξύ τους σε ορθές γωνίες ή τέμνονται διαγώνια.

Σε περίπτωση που δεν ήταν σαφές, o οίκος Versace λανσάρει νέο μονόγραμμα με την ονομασία La Greca. Στην ταινία Versace που κυκλοφόρησε στις 5 Μαρτίου, η La Greca σε μια τεράστια ξύλινη δομή πλαισίωνε ένα runway-style show. Τα μοντέλα φορούσαν κυρίως ρούχα με το νέο signature patttern, με monograms τσάντες και φυσικά αξεσουάρ με monograms.

Και κάτω από όλη αυτή την θύελλα των monograms, τα ρούχα αποτελούσαν μια άνετη και προσιτή πρόταση για μια post-lockdown ντουλάπα: smart και ευκολοφόρετα. Το styling είχε σημαντικές αναφορές στις αιώνιες κλασικές σιλουέτες της δεκαετίας του 1970 σε μια ελαφρώς ρετρό-φουτουριστική έκφραση και γλυπτικά streetwear σχήματα. Πρόκειται αναμφίβολα για μια collection που ανταποκρίνεται στις επιθυμίες των Μillennials and Gen-Z καταναλωτών και απευθύνεται στις ντουλάπες των στάρλετς της εποχής των social media: λεπτό στρίφωμα με βαριά bulky σακάκια, ντύσιμο βασισμένο σε χρωματικούς τόνους και μερικές πολύ φωτεινές πινελιές χρώματος.  Τα high-heeled platforms είναι επίσης μια ωραία προσθήκη στο συνδυασμό ρετρό και μέλλοντος. Το La Greca λοιπόν αποτελεί το monogram με το οποίο ο οίκος Versace θα ανταγωνιστεί τα canvas bags των οίκων των Louis Vuitton, Christian Dior, Fendi, et al.

Η συλλογή περιέχει από αισθησιακά φορέματα με διαφάνειες μέχρι επιβλητικά blazer και κλασσικά παλτά για το απόλυτο office look, cropped παντελόνια και flared φούστες. Όσο αφορά την χρωματική παλέτα, περιλαμβάνει έντονα χρώματα όπως το κόκκινο, το μπλέ και το πράσινο, σκούρους γήινους χρωματισμούς και το φυσικά μαύρο. Φυσικά δεν παραλείφθηκαν οι χρυσές και μεταλλικές αποχρώσεις. Τα outfits ολοκληρώθηκαν για την πασαρέλα με μακριά ίσια μαλλιά, δραματικό έντονο μακιγιάζ και φουλάρια στα μαλλιά.

Ο διάσημος οίκος μέσα από αυτό το video ξεκάθαρα λάνσαρε το νέο μονόγραμμα, στην συνεχή προσπάθεια μετασχηματισμού του οίκου Versace από οικογενειακή επιχείρηση σε super brand. Αναμένουμε λοιπόν ότι οι πιστοί θα ταυτιστούν και θα το καλωσορίσουν όπως έκαναν και με τις αυθεντικές εκδόσεις που είχαν επανεκδοθεί.

Πιο κάτω μπορείτε να δείτε μερικά look από το catwalk:

If you enjoy writing articles, taking pictures, covering events, contact us and you can become the next SpotLighter!