Ένας χρόνος ακριβώς από την πρώτη καραντίνα και όλες τις επακόλουθες συνέπειες της. Το μόνο σίγουρο είναι πως το επιβεβλημένο lockdown μας ανάγκασε όλους ανεξαιρέτως να  περνάμε πολύ περισσότερο χρόνο στο σπίτι. Την πρώτη καραντίνα, πρωτόγνωρη για όλους μας την βιώσαμε αρκετά διαφορετικά. Η έκπληξη, η αμηχανία και ο φόβος την χαρακτήριζαν  και στην προσπάθεια προσαρμογής, τελείωσε αναλόγως γρήγορα. Αυτή η καραντίνα όμως μοιάζει ατελείωτη, σαν να σταμάτησε ο χρόνος. Ο δεύτερος εγκλεισμός πλέον προκαλεί ψυχολογική κούραση, αντιλαμβανόμενοι πως η κατάσταση θα διαρκέσει πολύ περισσότερο από όσο αρχικά εκτιμούσαμε.

Ας δούμε όμως την όλη κατάσταση από μία αλλιώτικη οπτική γωνία, προσπαθώντας να ανακαλύψουμε και να κατανοήσουμε την θετική της πλευρά. Το πιο σημαντικό είναι η απομάκρυνση αρνητικών σκέψεων και η αναγνώριση τρόπων αξιοποίησης του ελεύθερου μας χρόνου. Με άλλα λόγια προσπαθήστε να προσαρμοστείτε σε αυτή την νέα πραγματικότητα, και εκμεταλλευτείτε τον χρόνο αυτό δουλεύοντας στο εαυτό σας.

Ψάξαμε, βρήκαμε και καταγράψαμε για εσάς, 5 προτάσεις για να νιώσετε ευεξία αλλά και χαλάρωση στο σπίτι σας, τις δύσκολες αυτές μέρες:

1Εφοδιαστείτε με κεριά και αρωματικά diffuser

   Οι όμορφες μυρωδιές είναι ένας πολύ οικονομικός και εύκολος τρόπος να βελτιώσουμε την διάθεση μας, να ηρεμήσουμε ή να δραστηριοποιηθούμε. Ανάλογα με τις μυρωδιές που θα διαλέξετε, θα επιφέρουν και τα ανάλογα αποτελέσματα. Για παράδειγμα, εάν υποφέρετε από ημικρανίες οι γλυκές μυρωδιές όπως αυτή του πράσινου μήλου μπορούν να σας ανακουφίσουν. Για αυτούς που δεν αντέχουν τις πολύ έντονες μυρωδιές, τα κεριά αποτελούν μια εναλλακτική λύση στα αρωματικά diffusers ενώ παράλληλα  δημιουργούν μία πιο cozy ατμόσφαιρα στο σπίτι σας.

2A home workout is the key

Η πανδημία έκλεισε τα γυμναστήρια και τους χώρους άθλησης, όμως ο ελεύθερος χρόνος δεν αφήνει περιθώρια για δικαιολογίες όσον αφορά την σωματική άσκηση. No excuses! Δεν μπορεί να εκφραστεί με λέξεις το πόσο σημαντική είναι η σωματική άσκηση στην ζωή μας. Συμβουλευτείτε τον γυμναστή σας, και υιοθέτησε τα quick home work-outs στην καθημερινότητα σας. Υπάρχει επίσης ατελείωτο υλικό ασκήσεων στο διαδίκτυο και εάν βαριέστε τα κλασσικά workouts δοκιμάστε εναλλακτικά dance workouts.

3Selfcare

Αφιερώστε ουσιαστικό χρόνο στον εαυτό σας. Κάντε την σπιτική μάσκα για το πρόσωπο σας και τα μαλλιά σας που ποτέ δεν προλαβαίνετε να κάνετε. Διαβάστε το αγαπημένο σας βιβλίο που δεν καταφέρατε να τελειώσετε ποτέ. Κάντε διαλογισμό. Κάντε stretching. Φροντίστε τον εαυτό σας εξωτερικά και εσωτερικά.

4Βάλε την φύση στο σπίτι σου

Τα φυτά εσωτερικού χώρου προσφέρουν μια ευχάριστη φυσική νότα διακόσμησης. Έρευνες αναφέρουν πως εάν τοποθετήσουμε φυτά στον εσωτερικό χώρο του σπιτιού μας, μπορούν να βελτιώσουν την ψυχολογία και τον ύπνο μας  αφού έχουν την ιδιότητα να αποβάλλουν τις τοξίνες από τον χώρο. Στην περίπτωση αυτή οι τοξίνες προέρχονται από συνθετικά υλικά μέσα στο σπίτι μας που περιέχουν ένα μεγάλο αριθμό χημικών ουσιών όπως για παράδειγμα τα βερνίκια στα έπιπλα ή τα καθαριστικά.

5Αποσυνδέσου από τις ψηφιακές  σου συσκευές

Όσο κλισέ και αν ακούγεται, το κινητό και ο υπολογιστής αποτελούν ισχυρούς εχθρούς της ουσιαστικής χαλάρωσης. Αποσυνδεθείτε από όλες τις ψηφιακές συσκευές για μια ώρα στο ξεκίνημα και το τέλος της ημέρας. Βάλτε στόχο όταν ξυπνάτε να μην χρησιμοποιείται το κινητό σας απευθείας για τουλάχιστον μία ώρα και μία ώρα πριν κοιμηθείτε. Είναι πολύ πιθανόν να προσέξετε μεγάλη διαφορά και βελτίωση στην ποιότητα του ύπνου σας.


Καλούμαστε να αποφασίσουμε πώς να διαχειριστούμε αυτήν την “υποχρεωτική ευκαιρία”. Αξιοποιήστε αυτό το χρόνο θετικά, προκειμένου να προστατέψετε την σωματική σας υγεία, αλλά και την ψυχική σας ανθεκτικότητα! Ας φροντίσουμε τον εαυτό μας και τους αγαπημένους μας.

If you enjoy writing articles, taking pictures, covering events, contact us and you can become the next SpotLighter!