fbpx

5 tips για να μην αποθαρρυνθείς όταν ακολουθείς μια διατροφή!

Κατά καιρούς, ένα διατροφικό πλάνο θεωρείται απαραίτητο, είτε για να προσέξετε το σωματικό σας βάρος είτε για να αλλάξετε κάποιες διατροφικές συνήθειες που αποσκοπούν στην βελτίωση της υγείας σας. Καθ’ όλη τη διάρκεια που ακολουθείτε ένα πλάνο είναι σημαντικό να έχετε κίνητρο και κάποια ερεθίσματα που θα σας κρατήσουν προσηλωμένους. 

Πιο κάτω καταγράψαμε για εσάς 5 τρόπους που θα σας βοηθήσουν την επόμενη φορά που θα ακολουθήσετε ένα πλάνο διατροφής, να μην αποθαρρυνθείτε. 

Τέρμα οι πειρασμοί στο σπίτι!

Απομακρύνετε από το σπίτι οτιδήποτε αποτελεί πειρασμό. Τα σοκολατάκια στο ντουλάπι σας που είναι για τους ξένους, είναι πολύ πιθανόν να καταναλωθούν από εσάς σε μια στιγμή αδυναμίας. Παράλληλα, όταν έρχονται φίλοι στο σπίτι για επίσκεψη και υπάρχουν κεραστικά προσπαθήστε να μην έχετε κοντά σας το μπολ με τους ξηρούς καρπούς ή τα γλυκά. 

Μην βγείτε έξω πεινασμένοι

Πριν βγείτε έξω για ποτό ή κάποια εκδήλωση με φίλους, προτιμήστε να καταναλώσετε το ολοκληρωμένο σας γεύμα ή έστω κάτι μικρό, όπως για παράδειγμα μια μπάρα δημητριακών ή ένα τοστ με τυρί light και γαλοπούλα. Και τα δύο θα σας χορτάσουν εξίσου και δεν θα καταφύγετε σε υπερκατανάλωση θερμίδων.

Αποφύγετε τρόφιμα υψηλής ενεργειακής πυκνότητας

Η ενεργειακή πυκνότητα ενός τροφίμου ορίζεται ως οι θερμίδες που θα καταναλωθούν σε ένα συγκεκριμένο όγκο τροφής. Υψηλής ενεργειακής πυκνότητας θεωρούνται για παράδειγμα τα πατατάκια και τα γλυκά, που αποδίδουν πολλές θερμίδες σε μικρό όγκο τροφής. Προτιμήστε φρούτα και λαχανικά και σούπες, κάποια από τα τρόφιμα χαμηλής θερμιδικής πυκνότητας, που θα εξασφαλίσουν κορεσμό με πολύ λιγότερες θερμίδες. 

Κρατήστε ημερολόγιο τροφίμων

Πολλές φορές, ένα απλό ημερολόγιο τροφίμων είναι αρκετό για να σας κρατήσει σε πρόγραμμα. Καταγράψτε τα τρόφιμα και ποτά που καταναλώνετε μέσα στη μέρα με ποσότητες και αυτό θα βοηθήσει στο να έχετε περισσότερο έλεγχο ώστε να μην ξεφύγετε υπερβολικά από τις θερμίδες μιας μέρας.

Κάνε και ένα ελεύθερο… το αξίζεις!

Μέσα στην εβδομάδα ή κάθε 2 εβδομάδες, μπορείτε να καταναλώνετε κάποιο γεύμα της επιλογής σας. Ένα ελεύθερο γεύμα, μετά από 6 ημέρες που ακολουθείται πιστά ένα πλάνο διατροφής, δεν πρόκειται να ‘χαλάσει’ την γενικότερη προσπάθεια σας. Αυτό γιατί, για να αυξηθεί το σωματικό βάρος χρειάζεται συστηματική υπερκατανάλωση θερμίδων. Επιπρόσθετα, η κατανάλωση ενός γεύματος της προτίμησής σας θα σας βοηθήσει να απολαμβάνετε και αυτά που θέλετε χωρίς να νιώθετε ότι στερείστε. Στην τελική μπορεί  να αποτελέσει και το κίνητρο σας. 

Ξυπνήστε το πρωί, χαμογελάστε και σκεφτείτε 5 πράγματα για τα οποία είστε ευγνώμων. Η καλή διάθεση από το πρωί φαίνεται, έτσι κι αυτό θα σας βοηθήσει να δείτε θετικά και ευχάριστα την κάθε σας μέρα και να μην αποθαρρύνεστε για οτιδήποτε σας κάνει καλύτερους και πιο ευτυχισμένους. 

Related Articles