fbpx

6 έξυπνοι τρόποι να μειώσετε τις θερμίδες της ημέρας σας!

Κάποιες φορές, ένα συγκεκριμένο πλάνο διατροφής που αποσκοπεί στην απώλεια σωματικού βάρους φαντάζει δύσκολο και ίσως μερικές φορές ακατόρθωτο. Αρκετές φορές όμως μικρές αλλαγές στον τρόπο ζωής σας μπορεί να είναι αρκετές ώστε να μειώσουν το θερμιδικό φορτίο της μέρας σας και αυτό να συμβάλει στην προσπάθεια σας για απώλεια βάρους.  

Πιο κάτω καταγράψαμε για εσάς 6 τρόπους να μειώσετε το βάρος σας χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια.

Μικρά και συχνά γεύματα

Τα μικρά γεύματα κάθε 2-3 ώρες παίζουν καθοριστικό ρόλο. Καταναλώνοντας ένα μικρό γεύμα – όπως για παράδειγμα γιαουρτάκι άπαχο με φρούτο ενδιάμεσα των γευμάτων σας – , είναι αρκετό ώστε να σας κρατήσει χορτάτους και να μην καταφύγετε μετέπειτα σε υπερκατανάλωση θερμίδων. 

Χορτάσατε; Stop!

Καταναλώστε αργά και σταθερά το γεύμα σας ώστε να μπορέσετε να συνειδητοποιήσετε πότε έχετε χορτάσει. Πολλές φορές κυριαρχεί η ιδέα του ‘να μην μείνει κάτι στο πιάτο’ καταναλώνοντας έτσι περισσότερο φαγητό απ’ όσο χρειάζεστε. Η κατανάλωση όμως αυτών των επιπλέον θερμίδων είναι αυτή που θα οδηγήσει στην αύξηση του σωματικού βάρους. 

Αφήστε τις οθόνες για αργότερα..

Απολαύστε το γεύμα σας στο τραπέζι σχολαστικά χωρίς τηλεόραση ή κάτι που να αποσπά την προσοχή σας. Ο συνδυασμός τηλεόραση και πρόσληψη φαγητού, πολύ πιθανόν να οδηγήσει σε υπερκατανάλωση θερμίδων. Αν πάλι προτιμάτε να καταναλώσετε κάποιο σνακ στην τηλεόραση, προτιμήστε μικρά και υγιεινά σνακ που θα σας κρατήσουν χορτάτους. Για παράδειγμα, σέλινο με λίγους χούμους, ρυζογκοφρέτες με λίγο φυστικοβούτυρο και μπανάνα ή ακόμα και σπιτικά ποπκορν χωρίς λάδι και βούτυρο. 

Αυξήστε την πρόσληψη φυτικών ινών στην ημέρα σας

Σαν σύσταση, περίπου 25g φυτικών ινών την ημέρα είναι ικανοποιητικά. Πλούσια σε φυτικές ίνες είναι τα προϊόντα ολικής αλέσεως όπως ψωμί ολικής και κινόα, φρούτα και λαχανικά, όσπρια και ξηροί καρποί. Η κατανάλωση φυτικών ινών κρατά την γλυκόζη αίματος σταθερή, βοηθώντας έτσι να αποφύγετε τις λιγούρες. 

Ύπνος, ύπνος και πάλι ύπνος!

Πολλές φορές ο καλός ύπνος υποτιμάται. Κι όμως παίζει καθοριστικό ρόλο στον έλεγχο του σωματικού βάρους. Ένας καλός ύπνος, δηλαδή 7-8 ώρες την ημέρα, ρυθμίζει την ινσουλίνη αίματος διατηρώντας το σωματικό σας βάρος.

Προσέξτε τον καφέ σας!

Εάν πίνετε τον καφέ σας με γάλα ή ζάχαρη, μικρές εναλλαγές ενδέχεται να κάνουν τεράστια διαφορά. Για παράδειγμα, προτιμήστε γάλα άπαχο ή φυτικό και φυσικό γλυκαντικό στέβια αντί για ζάχαρη. Η μείωση θερμίδων από αυτές τις μικρές αλλαγές στην ημέρα σας θα είναι αισθητή και θα βοηθήσει στην ολική προσπάθεια σας για απώλεια σωματικού βάρους. 

Related Articles